قرآن

ساخت وبلاگ

خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوکس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

به گزارش خبرگزاري آفتاب، کلمه cnc مخفف کلمه Computer Numerical Control  به معناي کنترل کننده عددي توسط کامپيوتر مي‌باشد. اين کامپيوترها به صدور دستورهايي مرتب، ابزارها را کنترل مي‌کنند. اين دستورها ممکن است به صورت دستي توسط اشخاص نوشته شده يا توسط نرم‌افزارهاي CAM توليد شوند. در اين روش از کامپيوتر جهت انجام عمليات‌هاي مختلف نظير تراش، برش و ... استفاده مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

محصولات سي ان سي cnc داراي انواع بسياري هستند که هر کدام کاربرد و عملکردي متفاوت و مختص خود را دارند. از جمله معروف‌ترين دستگاه‌هاي cnc مي‌توان به ماشين‌هاي ليزر سي‌ان‌سي، فرز سي‌ان‌سي و سي‌ان‌سي مخصوص برشکاري، سي ان سي هوا گاز، سي ان سي پلاسما اشاره کرد که درادامه به بررسي  ويژگي‌ها و قابليت‌هاي دو دستگاه برش ليزري cnc و برش فرز cnc مي‌پردازيم.

برش ليزري cnc

اين فناوري در سال 1965 براي نخستين بار به کار گرفته شد. در واقع؛ اولين برش‌دهنده ليزري توسط مرکزتحقيقات مهندسي وسترن الکتريک براي ايجاد سوراخ در الماس مورد استفاده قرار گرفت. برش ليزري يک تکنولوژي است که با استفاده از يک اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلکسي و ...) با دستگاه برش ليزر استفاده مي‌شود.

برش فرز cnc

فرز يک دستگاه ماشين‌کاري است که از ابزار تراش دوار براي برش و براده برداري از جسم مورد نظر استفاده مي‌کند در اين نوع برش به جاي ليزر از نوک فرز جهت برش استفاده مي‌شود. در گذشته اغلب دستگاه‌هاي فرز در سه راستاي  طول، عرض و عمق حرکت مي‌کردند در صورتي‌که دستگاه‌هاي فرز امروزي قابليت حرکت در چهار تا شش محور را دارند. برش با دستگاه فرزcnc  رادوکس نظير برش ليزري براي برش و حکاکي انواع سنگ چوب و فلزات مناسب است.

تفاوت ميان برش فرز و برش ليزر

در ادامه به بررسي تفاوت‌هاي ميان دستگاه سي‌ان‌سي ليزر و دستگاه فرز سي‌ان‌سي مي‌پردازيم.

تفاوت اصلي ميان اين دستگاه را مي‌توان در تفاوت در شيوه عملکرد آن‌ها دانست به نحوي که در دستگاه فرز سي‌ان‌سي، برش و حک را به صورت فيزيکي و مکانيکي انجام مي‌دهد و ابزار و سطح جسم يکديگر را لمس مي‌کنند و به واسطه گردش ابزار بر روي جسم برش يا حکاکي صورت مي‌گيرد، در صورتي‌که در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر نيازي به تماس مستقيم با جسم وجود ندارد و برش يا حکاکي بر مبناي قدرت خروجي پرتو ليزر صورت مي‌گيرد.

دستگاه‌هاي فرز سي‌ان‌سي توانايي حک و برش مواد فازي و غير فلزي را دارند اما دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها قابليت حکاکي بر روي فلزاتي از قبيل  آلومينيوم، برنج، آهن و …  فاقد توانايي برش اين فلزات مي‌باشد.

حک توسط دستگاه فرز سي‌ان‌سي در سه بعد x، y و z انجام مي‌شود درصورتي‌که  حک در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها در  دو بعد xوy امکان پذير است. براي حکاکي‌هاي ظريف مثل چهره استفاده از ليزر مناسب‌تر است. اما حکاکي cnc شبيه منبت است و به‌عبارتي حک سه ‌بعدي انجام مي‌دهد (نمونه آن سنگ قبر مي‌باشد).

چرا رادوکس را انتخاب مي‌کنيم؟

شرکت رادوکس با فعاليت در زمينه ساخت دستگاه‌هاي برش و تنوع محصولات در زمينه اتوماسيون خطوط توليد، ليزر، انواع ربات‌هاي صنعتي و... با بالاترين کيفيت و کمترين قيمت در طي اين 20 سال به فعاليت خود ادامه داده است.

ثبت چندين اختراع در زمينه دستگاه‌هاي CNC، رادوکس را به قطب اصلي توليد دستگاه‌هاي cnc تبديل کرده است.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : خدمات,برش,cnc,چیست؟,(,معرفی,رادوکس,گروپ,ارائه,دهنده,دستگاه,و,خدمات,سی‌ان‌سی), نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 161 تاريخ : پنجشنبه 29 آبان 1399 ساعت: 6:47

بهترين منابع کنکور تجربي 1400 کشور

jird_m9.jpg

بهترين منابع کنکور تجربي ، از مهمترين نکات براي موفقيت در کنکور سراسري سال ???? مي توان به داشتن منابع آموزشي درست و خوب اشاره کرد. منابعي که شما بتوانيد با آنها به موفقيتي که در سر پرورانده ايد دست يابيد.

از مشکلاتي که دانش‌آموزان امروز با آن دست و پنجه نرم مي‌کنند مي‌توان به اطلاعات کم آنها در مورد منابع مناسب کنکور اشاره کرد. دانش‌آموزان بايد بدانند که براي رسيدن به اهداف خود در کنکور سال ???? بايد بتوانند خود را با منابع درست براي اين کنکور و براي اين عرصه رقابتي آماده کند. منابعي را ميتوان بعنوان منابع خوب از آن ياد کرد که هر سه سال دهم يازدهم و دوازدهم را جامع و کامل يکجا و همزمان آموزش دهد در اين مقاله مي‌خواهيم بهترين منابع کنکور را براي کنکور ???? به شما دانش آموزان عزيز و والدين گرامي معرفي کنيم.

همان گونه که يک جنگجو براي جنگ بايد استراتژي خاص خود را رعايت کند تا بتواند به پيروزي خود برسد. بايد از سلاح مناسب خود نيز استفاده کند تا بتواند در جنگ پيروز مي شود. اين جنگجو را به عنوان يک دانش آموز در نظر بگيريد و اين جنگ را همان عرصه کنکور براي اينکه بتوانيم در کنکور خود موفق باشيم. بايد همانگونه که از يک موسسه خوب براي استراتژي درست استفاده مي کنيم از بهترين منابع نيز براي آماده سازي خود براي اين کنکور مدرسه بزرگ رقابتي استفاده کنيم.

بهترين منابع کنکور تجربي در  دروس عمومي

همانگونه که مي دانيد تاثير دروس عمومي بر روي درصد و تراز دانش آموزان کنکوري بسيار زياد و قابل تامل است و بسيار موثر. براي اين که دانش آموز بتواند در کنکور به هدف خود برسد بايد بتواند در وهله اول دروس عمومي خود را به کمک منابع بسيار مناسب و خوب و جامع کامل کند.

منابع کنکور عمومي ???? به شرح زير هستند:

?- ادبيات فارسي

از با اهميت‌ترين دروس عمومي مي توان به ادبيات فارسي اشاره داشت. ادبيات فارسي در کنکور سراسري ?? تست دارد. داوطلبان کنکور بايد بتوانند در کوتاه‌ترين زمان ممکن به اين ?? تست پاسخ دهند. 25 تست شامل بخش هاي مختلفي مي شود که مي‌توان اين بخش‌ها را به صورت زير طبقه بندي کرد :

  • ? سوال املاء
  • ? سوال دستور زبان
  • ? سوال معناي لغات
  • ? سوال تاريخ ادبيات
  • ? سوال قرابت معنايي
  • ? سوال آرايه‌هاي ادبي

اين درس مهم در کنکور سراسري داراي ضريب ? است. بهترين پکيج براي مطالعه و جمع بندي اين درس مي توان به پکيج هاي آموزشي موسسه حرف آخر در اين درس اشاره داشت. در اين پکيج ها استاد محسن منتظري همراه پوريا مظفريان سعي در انتقال مفاهيم با انيميشن و نقشه راه را دارند. از طرفي ساعت کم تدريس و جذاب بودن آن به انتقال بهتر مفاهيم نيز کمک کرده است.

منابع موسسه ما در اين درس به اين صورت تقسيم بندي مي شود.

  • واژگان و لغت و املا + تاريخ ادبيات
  • زبان فارسي
  • آرايه هاي ادبي
  • قرابت معنايي

?- عربي

در بحث بهترين منابع کنکور تجربي ،‌ از ديگر دروس مهم کنکور مي‌توان به عربي اشاره داشت. بدون شک مي‌تواند مشکل ساز ترين درس کنکور شما باشد. اهميت اين درس را مي توان به بالا رفتن از ساختمان با يک آسانسور تشبيه کرد. اين درس نيز ?? درصد در کنکور سراسري دارد البته بايد در نظر داشت که ضريب اين درس دو است و ضريب کمتري دارد. سوالات درس عربي در کنکور به اين صورت دسته بندي مي شود که ? عدد ترجمه 4 عدد درک مطلب ، 5 تست تشکيل و تحليل صرفي و 8 عدد تست قواعد را شامل مي‌شود.

براي اين درس نيز مي‌توان از عربي ‌جامع استاد واعظي نيز استفاده کرد و دانش‌آموزان با استفاده از پکيج جامع عربي مي‌تواند خود را به بالاترين سطح از تسلط از اين درس برسانند.

منابع عربي در موسسه حرف آخر بدين شکل مي باشد:

  • عربي جامع کنکور

?- دين و زندگي (فرهنگ و معارف اسلامي)

يکي ديگر از دروس کنکور درس دين و زندگي است که داراي ضريب ? در کنکور سراسري است. تعداد سوالات اين درس در کنکور سراسري ?? است که اگر دانش آموزان اين درس را از روش صحيح و به روز شده آن مطالعه نمايند مي توانند در اين درصد قابل قبولي کسب کنند. به طور معمول تست هاي کنکور  از پايه دهم ? تست از پايه يازدهم ? است و از پايه دوازدهم ? است. لازم به ذکر است در کنکور سراسري ???? به اين صورت داده شده بود

بدون شک بهترين راه براي مطالعه اين درس به خاطر سپردن مفاهيم زياد آن استفاده از پکيج دين و زندگي موسسه کنکوري حرف آخر است که با استفاده از جديدترين شيوه ها شما را در اين درس ياري مي‌دهد. استاد يوسفيان پور با 14 الگوي طلايي کل دين و زندگي شما را جمع کرده و به درصد 100 مي رساند.

منابع اين درس در موسسه حرف آخر به صورت زير مي باشد :

  • دين و زندگي سال دهم
  • دين و زندگي سال يازدهم
  • دين وزندگي سال دوازدهم

?- زبان انگليسي

ديگر درس عمومي درس زبان خارجه انگليسي است. گفتني است اگر داوطلبان در زبان خارجي ديگري توانايي داشته باشند مي توانند زبان خود را انتخاب کنند. اما زبان به صورت معمولي و عادي زبان انگليسي است اين بخش نيز ?? درصد شامل درک مطلب و واژگان و کلوز تست و گرامر است.

اين ?? تست زبان به اين صورت تقسيم بندي مي شوند که درکه مطلب معمولاً  ?الي ?? است که شامل متون انگليسي است و داوطلبان سوالات را مي خوانند و با توجه به متن پاسخ مي دهند. بخش بعدي واژگان يا لغات که شامل ?الي? است. بخش بعدي کلوز تست است که شامل متن ناقص است و داوطلبان بايد جاهاي خالي متن را کامل کند که اين قسمت نيز داراي 5 تست است. بخش گرامر آن نيز داراي ? الي ? تست خواهد بود.

باز هم بهترين پکيج پيشنهادي ما به شما پکيج جامع زبان انگليسي حرف آخر است. استاد محمودي با تکنيک هاي تست زني ويژه و استفاده از انيميشن سعي در يادگيري عالي براي شما دارد تا تست ها را در کمتر از 3 ثانيه پاسخگو باشيد.

منابع درس زبان در موسسه حرف آخر بدين شکل مي باشد:

  • گرامر و لغات سال دهم،يازدهم و دوازدهم
  • درک مطلب
  • مجموعه تير آخر
  • کتاب بانک سوالات زبان جامع کنکور

 

بهترين منابع کنکور دروس تخصصي رشته تجربي

مهم ترين قسمت کنکور و سرنوشت ساز ترين قسمت همين دروس تخصصي مي باشد. اگر دانش آموزي در اين دروس به درصد بالايي دست پيدا کند قطعا از رقباي خود خيلي پيشي گرفته و جايگاه خود براي رتبه شدن را مستحکممي کند. براي همين دانش آموز بايد اين دروس را خوب آموزش ببيند و بهترين منابع آموزشي را انتخاب کند. حال ما بهترين منابع کنکور را به شما معرفي مي کنيم.

1 -  رياضيات

يکي از مهم ترين دروس در کنکور رياضيات است. دانش آموزان که به دنبال يک آينده خوب و روشن هستند به اين درس اهميت و توجه زيادي مي دهند از بخش‌هاي مختلف آن مي‌توان به مشتق و کاربردهاي آن و هندسه و تابع و آمار و احتمال و مثلثات و انتگرال و ديگر مباحث اشاره کرد.

بهترين منبع براي درس رياضي در کنکور چيست؟

اساتيد رياضي موسسه حرف آخر پکيج را در اختيار دانش‌آموزان قرار مي دهند که مي توان به جرات گفت بهترين منبع براي اين درس همين پکيج است و به شما کمک مي کند به اهداف بزرگ برسيد. شما با استفاده از الگو مي توانيد فرمول هاي زياد اين درس را فراموش کرده و فقط به درصد 100 در اين درس فکر کنيد. استاد منتظري و استاد قاسمي در اين درس هم براي رشته تجربي وهم براي رشته رياضي کولاکي عجيب به پا کرده اند.

منابع رياضي موسسه حرف آخر:

  • رياضي جامع 1
  • رياضي جامع 2
  • رياضي جامع 3
  • مثلثات و ترکيب توابع

2 -  زيست‌شناسي

يکي از مهم ترين دروس براي کنکور تجربي زيست شناسي است که ضريب بسيار بالايي نيز دارد. اين درس با ضريب 12 نقش بسيار زيادي در نتيجه کنکور دانش آموزان و اولياي آنها دارد. موسسه حرف آخر براي کمک به دانش آموزان در اين درس دو پکيج فوق العاده معرفي مي کند اول اين پکيج براي داوطلبان نيز که تا کنکور فرصت کمي دارند و مي‌خواهند اين فرصت اندک خود را براي کنکور آماده کند پکيج ???? زيست موسسه حرف آخر بهترين پکيج در اين زمينه است. دومين پکيج در اين درس و جامع زيست است که شامل تقريبا 130 ساعت آموزش و حل تست و منبع جامعي براي گروه تجربي مي باشد. از طرفي کتاب الگو تا رتبه که نکات طلايي زيست در آن مي باشد نيز در اختيار دانش آموز نيز قرار مي گيرد.

منابع زيست موسسه حرف آخر بدين شکل مي باشد:

  • زيست دهم
  • زيست يازدهم
  • زيست دوازدهم
  • زيست ژنتيک
  • زيست گياهي
  • زيست در دايره

3 -  فيزيک

درس فيزيک نيز از سخت ترين دروس کنکور سراسري است که داراي ارزش فوق‌العاده‌اي است.اگر مي‌خواهيد به هدف خود برسيد حتماً بايد در اين درس درصد بالايي به دست آوريد.براي مثال تعداد سوالات اين درس در کنکور سراسري تجربي ?? تست است.مدت زمان پاسخگويي به اين سوالات ?? دقيقه است.براي اينکه بتوان درصد خوبي در اين درس به دست آورد بايد از منابع بسيار عالي موسسه حرف آخر استفاده کرد. تطابق هاي 100 درصدي سوالات حل شده در پکيج با سوالات کنکور و همين طور جايگزيني الگو هاي کم به جاي نکته هاي تست زني زياد باعث شده اين پکيج به محبوب ترين پکيج فيزيک کشور تبديل شود.

منابع فيزيک حرف آخر بدين شکل مي باشد:

  • فيزيک سال دهم
  • فيزيک سال يازدهم
  • فيزيک سينماتيک
  • فيزيک ديناميک
  • فيزيک نوسان و موج
  • فيزيک موج اتمي و هسته اي

4 - شيمي

درس شيمي با ?? سال آخرين و دومين درس تخصصي مشترک کنکور سراسري رياضي و تجربي است. استاد شيرواني حرف آخر با الگو هاي تست زني عالي که ارائه مي دهد اين درس را به شيرين ترين درس کنکور سراسري تبديل کرده است. فرض کنيد 50 درصد سوالات کنکور را فقط با 3 الگو حل کنيد. اين جالبي تدريس شيمي استاد شيرواني است.

بهترين منابع کنکور تجربي موسسه حرف آخر در درس شيمي بدين شکل است:

  • شيمي مفاهيم سال دهم و يازدهم
  • شيمي مفاهيم سال دوازدهم
  • شيمي مسائل دهم،يازدهم و دوازدهم

منبع : حرف آخر و بر گرفته از مقاله بهترين منابع کنکور تجربي 1400 کشور

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : بهترین,منابع,کنکور,تجربی,در,دروس,عمومی, نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 154 تاريخ : يکشنبه 11 آبان 1399 ساعت: 18:38

پرشين چت,چت باران,چتروم

چتروم چيست ؟

f430744_.png

چتروم فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي که از تنهايي رنج برده و يا دچار مشکلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چتروم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا کرده که در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم که از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده که از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده که پس از مدتي که بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امکان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است که از آن با ورود وي چت و نيمباز و امکانات بي نظيري که اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همکاري نکردن با جمهوري اسلامي ايران داخل کشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند که خداروشکر از بين اين شرکت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا کند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام که سايتي مخصوص عکس گذاري بود با گشايش قسمت دايرکت توانست توجه کاربران را به خود جلب کند  و همچنين مکاني براي چت کردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با کپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسکريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب کرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان کنند که اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسکريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد که صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي که روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن کاربران خود داشته اند .

پرشين چت کجاست ؟ 

چتروم فارسي پرشين  چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت کامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد که خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت پرشين چت در تلاش است که غير از قشمي ها ساکنان کيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت کاملي که اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد که همچنين اين سايت در بين شبکه هاي اجتماعي نيز اکانت داشته که با سرچ کردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا کرده و وارد شويد با تشکر از وقت گذاري شما .

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : پرشین,چت,چت,باران,چتروم, نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 151 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 19:54

چرا بايد هداياي تبليغاتي در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

 

هر کسب و کاري براي جذب مشتريان بالقوه، نياز به اقلام تبليغاتي يا همان هداياي تبليغاتي دارد. اين يک قاعده کلي است که هر فردي که وارد دنياي کسب و کار مي شود، بايد بدان آگاه باشد تا بتواند به جايگاه و موقعيت منحصر بفردي در بازار دست يابد. استفاده از هداياي تبليغاتي ، يک شيوه بازاريابي است که هزينه بسيار پاييني براي صاحبان کسب و کار دارد و مي توان به وسيله آن مشتريان جديدي را جذب کرد. شما مي توانيد اقلام کم هزينه و موثري را که توجه مردم را به خودشان جلب مي کنند، پيدا کنيد و به وسيله آن ها کم کم و به مرور زمان، افراد جديدي را به سمت کسب و کار خود بکشانيد.

 

اهميت هداياي تبليغاتي براي کسب و کارهاي مختلف مي پردازيم.

هداياي تبليغاتي درواقع باعث مي شوند تا مردم و مراجعه کنندگان، برند شما را بهتر ببينند و شما را به واسطه اين اقلام به خوبي به ياد بياورند. فرض کنيد که يکي از اين هداياي تبليغاتي، يک فلش سفارشي باشد که نام و لوگوي برند شما و نيز اطلاعات تماس بر روي آن درج شده است. هنگامي که اين فلش را به مشتريان داده و آن ها از فلش استفاده مي کنند، دائما کسب و کار شما در ذهنشان تداعي شده و نام برند شما را به ياد خواهند داشت. هميشه سعي کنيد که بخشي از بازار را که مد نظر کسب و کارتان است و نيز هدف نهايي خود را به ياد داشته باشيد و کارهايتان را در جهت برآورده سازي آن اهداف انجام دهيد. فرض کنيم که شما يک کسب و کار مرتبط با تکنولوژي داريد. در اين صورت، اقلامي مانند موس پد و  فلش سفارشي، يا حتي در مواردي ساعت روميزي گزينه اي بسيار عالي براي کسب و کارتان خواهد بود.

شما بايد هديه تبليغاتي مفيد و زيرکانه اي به مشتريان بالقوه ارائه دهيد که هميشه از آن استفاده کنند، اما اين فکر نيز در ذهنشان تداعي نشود که شما قصد داريد که محصولات و کسب و کارتان را به زور به آن ها تحميل کنيد. صاحبان کسب و کارهاي مختلف بايد به سختي تلاش کنند تا بتوانند نام و آوازه اي براي خود دست و پا کنند؛ درست مانند تماشاي تبليغات تلويزيوني يا ديدن يک تبليغات در اتوبان در حين رانندگي.

شما چه کسب و کار کوچکي داشته باشيد و چه صاحب کسب و کار بزرگي باشيد، وقتي هديه تبليغاتي مرتبط با برند خود که اطلاعات تماستان نيز بر روي آن ها درج شده، به مردم ارائه دهيد، مي توانيد مشتريان زيادي را به سمت خود جذب کنيد. اين اقلام را در رويدادهاي ويژه يا نمايشگاه ها و کنفرانس هايي که در آن حضور داريد، به عنوان هديه به مردم بدهيد. براي اينکه بتوانيد اقلام را در اختيار مردم قرار بدهيد، فرصت ها بي شمارند و مناسبت هاي مختلفي نيز در اين زمينه وجود دارد.

 

چرا بايد هداياي تبليغاتي را در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

 

اين اقلام مانند کارت ويزيت هاي تجاري مفيد است و کارکرد مناسبي دارد. دوران کارت ويزيت هاي تجاري به سر نيامده، اما مسئله اصلي که اين روزها با آن سر و کار داريم، اين است که تعداد کارت ويزيت ها در دنياي پيرامون ما، واقعا زياد است. آيا اتفاق افتاده که اخيرا به کيف خود نگاهي بيندازيد و کارت ويزيتي در آن مشاهده نکنيد؟ آيا واقعا از همه آن ها استفاده مي کنيد؟ اين دقيقا همان دليلي است که ما براي استفاده از هداياي تبليغاتي مانند فلش هاي سفارشي ارائه مي دهيم و با اطمينان اعلام مي کنيم که اين اقلام، جايگزين هاي بسيار خوبي براي کارت ويزيت ها هستند. شما با درج نام و لوگوي کمپاني (و حتي اطلاعات تماس) بر روي اين اقلام، به جاي اينکه به خود زحمت تهيه کارت ويزيت بدهيد و تنها يک کارت ويزيت ديگر به کيف پول مردم اضافه کنيد، مي توانيد با روشي جديد و ويژه به مشتريان بالقوه جديدي دست يابيد..

 

5- لوح تقدير

 

- هداياي تبليغاتي پارچه اي و پوشاک :

هداياي تبليغاتي پارچه اي نمادي از خدمات کسب و کار شما مي‌باشند. با طراحي هداياي اختصاصي و باکيفيت، تصويري حرفه اي از برند شما در ذهن مخاطبان و مشتريان نقش مي‌بندد. 

1- تي شرت تبليغاتي :

امروزه کسب و کارهايي که مي‌خواهند شناخته بشوند ويا داراي نمايندگي هاي متعدد مي باشند و يا  داراي ساختار يکسان هويت سازماني باشند اقدام به توليد تي شرت تبليغاتي مي نمايند اين نوع تبليغات اثر بيشتري بر روي مخاطب مي‌گذارد. و هميشه برند شما را به ياد مي ماند. محل درج لوگو بر روي اين هديه‌ به نحوي است که در ديد قرار داشته باشد. 

2- کلاه تبليغاتي :

بسياري از ما در طول زندگي خود به شکل‌هاي مختلف از کلاه استفاده کرده‌ايم، بدون اينکه توجهي به نوشته‌ها و طرح‌هاي چاپ شده بر روي آنها داشته باشيم؛ اين‌ها همان کلاه تبليغاتي هستند که به يک ابزار مهم در بازاريابي تبديل شده‌اند. کلاه تبليغاتي يه کلاه معمولي ساخته شده از مواد مختلف است که امکان چاپ کردن نوشته‌هاي تبليغاتي و يک برند خاص بر روي قسمت‌هاي مختلف آنها فراهم شده است. چاپ تبليغات در قسمت پيشاني و بر سمت نقاب کلاه رواج بيشتري دارد و معمولاًشرکت‌هاي بازاريابي و تبليغاتي از اين قسمت بيشتر استفاده مي‌کنند. 

3- لباس کار:

لباس هاي کار يک وسيله ي تبليغاتي و بازاريابي پر بازده براي شرکت ها و سازمان هاي تازه تاسيس محسوب مي شود . بسته به نوع کسب و کار ، لباس ها در معرض ديد عموم قرار مي گيرند و ذهن بينندگان را به کنکاش وادار مي کند. لباس کار تبليغاتي مي توانند شروع کننده ي مسير بازاريابي شرکت شما باشند و در کنار ساير ابزارهاي تبليغاتي شما استفاده شوند.

 

 

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : چرا,باید,هدایای,تبلیغاتی,را,در,اختیار,مشتریان,بالقوه,قرار,دهیم؟, نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 156 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 17:11

 title  

اين الگوي آماده (تمپليت) شامل سوالات نظرسنجي درباره ميزان رضايت مشتريان به همراه نمونه‌ها و مثال‌هايي است که به مشاغل جهت ارزيابي ميزان رضايت مشتريان کمک مي‌کنند. تمرکز اين نظرسنجي‌ها بر ارزيابي نظر مشتريان درباره فاکتورهاي موثر در موفقيت مشاغل است و اين که يک کسب و کار تا چه حد موفق به ارائه خدمات شده است.

منابع دريافت پرسشنامه انلاين :

https://dl.cdu.edu.ua/user/profile.php?id=20385
http://saskatoon.cs.rit.edu:10001/u/overby0578
http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/237155/Default.aspx
http://flgclassifieds.cce.coell.edu/author/overby0578/
http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile
http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=603656
http://techcommunity.biola.edu/people/overby0578
http://old.kam-pod.gov.ua/user/overby0578/
http://ipi.tspu.edu.ru/user/overby0578/
http://als.anits.edu.in/members/overby0578/
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188000
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196279.page
http://sualaptop365.edu.vn/members/overby0578.541897/
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076076-overby-shaw
http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=12200
https://independent.academia.edu/OverbyShaw
https://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=21189
http://volunteer.cs.und.edu/csg/team_display.php?teamid=590598
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968680
https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=10964028
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=971475
http://wiki.soippo.edu.ua/index.php?title=%D0%9A%D0%BE

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : نظرسنجی,ارزیابی,میزان,رضایت,مشتریان,(CSAT), نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 153 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:29

پنل پيامک براي آژانس هاي مسافرتي و گردشگري، يک عضو جدانشدني!

jff6_z4.jpg

اگر صاحب آژانس مسافرتي هستيد بايد بدانيد که براي جذب مشتري جديد و ارتباط با مشتري هاي قديمي داشتن پنل اس ام اس از واجبات کار شما به شمار ميرود و اگر از آن استفاده نکنيد يا به درستي استفاده نکنيد نميتوانيد با رقيبان خود رقابت کنيد. شما علاوه بر استفاده از پنل پيامکي براي آزانس مسافرتي به عنوان يک ابزار اطلاع رساني در زمينه فروش تور و پرواز، ميتوانيد بازرايابي پيامکيداشته باشيد و تبليغات خود را در طول سال با کمترين هزينه و بيشترين بازدهي انجام دهيد.

بهترين راه براي ارتباط و حفظ مشتري هاي قديمي:

اولين اقدام شما بايد ذخيره اطلاعات مشتريان سال هاي گذشته باشد، بهترين گزينه براي برنامه هاي پيش روي شما همين مشتري هاي سابق شما هستن که اگر از شما خاطره اي خوش داشته باشند ميتوانيد با يک تخفيف خوب، آفر جديد خود را براي آنها پيامک کنيد و منتظر بازگشت آنها باشيد، فراموش نکنيد که حتما نام مخاطب را در متن پيام خود بگنجانيد و لينک سايت يا شبکه اجتماعي خود را براي اطلاعات بيشتر در متن پيام قرار دهيد.

جذب مشتري جديد با سامانه پيامکي:

شما به عنوان يک آژانس مسافرتي براي برگزاري تورهاي مسافرتي خود بايد مشترياني رو جذب کنيد که محل سکونت آنها با محل آژانس شما در يک استان باشد، زيرا احتمال اينکه مشتري شما مبدا تور خود را استاني ديگر در نظر بگيرد بسيار بسيار کم است! با اين تفاسير براي پيدا کردن مشتري هاي جديد براحتي ميتوانيد از پنل پيامک

کمک بگيريد و با هزينه اندک مخاطب هدف خود را جذب کنيد.براي آشنايي کامل با ارسال پيامک به استان هاي مختلف اينجا کليک کنيد.

مزيت سامانه پيامکي براي مشتريان شما:

يکي از مهم ترين ويژگي هاي پنل پيامک براي آژانس مسافرتي اين است که لازم نيست مشتريان شما براي اطلاع از تغيير زمان پرواز يا اطلاعات مربوطه به کامپيوتر يا اينترنت دسترسي داشته باشند.

پيامک هاي ارسال شده شما از طريق پنل اس ام اس، مستقيم به دست مشتري شما خواهد رسيد و اين پيام در جاي امني از گوشي او ذخيره ميشود و ميتواند دوباره براي يادآوري به آن مراجعه کند. زماني که مشتريان شما اطلاعات سفر خود را مانند اطلاعات پرواز، اطلاعات هتل و… را بر روي موبايل خود دريافت کنند مي توانند تجربه مسافرتي شيرين و لذت بخش با آژانس مسافرتي شما داشته باشند و با اين کار شما مجموعه اي منظم و حرفه اي در ذهن مشتري جلوه خواهيد کرد. براي موفقيت در ارتباط هاي پيامکي، فقط ارسال پيامک تبليغاتي و داشتن مشتري کافي نيست، بايد براي مشتري رضايت ايجاد شود تا منجر به وفاداري مشتري شود. ايجاد رضايت مشتري وتبديل آنها به مشتري وفادار، يکي از بهترين کانال هاي تبليغاتي است.

خدمات ويژه آژانس هاي مسافرتي با کمک سامانه پيامکي به مشتريان :

استفاده از سامانه پيامکي علاوه بر تمام مزايايي که براي شما دارد و در ادامه خواهيم گفت، باعث صرفه جويي در انرژي کارکنان شما ميشود و ديگر نيازي نيست تا مسئولان آژانس با مشتريان تماس گرفته و آن ها را از زمان پرواز و نوع هتل و اطلاعات اين چنيني مطلع کنند.

ارسال پيام کوتاه پس از رزرو:

بعد از رزرو خدماتي که شما ارائه ميدهيد بايد با استفاده از پيامک، مشتري را از جزئيات آن با خبر کنيد. اگر سايت داشته باشيد پنل اس ام اس مديانا از طريق وب سرويس به آن متصل ميشود و بعد از هر ثبت سفارش به صورت خودکار پيامک به دست مشتري شما خواهد رسيد.

"(نام مشتري) عزيز

رزرو بليط شما با کد تاييد 58652 با موفقيت انجام شد

براي مشاهده اطلاعات بيشتر لينک زير را کليک کنيد

يادآوري زمان و اطلاعات سفر:

قبل از شروع سفر بهترين زمان براي اين است که نشان دهيد همه چيز تحت کنترل شماست و چيزي از قلم نيفتاده است، وقت اين است که زمان و اطلاعات دقيق سفر يا پرواز را براي مشتري خود پيامک و در واقع يادآوري کنيد، همچنين تغييرات ناگهاني پيش آمده مثل عوض شدن هتل يا ساعت را هم ميتوانيد از اين طريق اعلام کنيد.

"(نام مشتري) عزيز

تور 3 روزه کوير مصر، حرکت از تهران ميدان آرژانتين در تاريخ 09/01/99 در ساعت 06 بامداد انجام خواهد شد.

لطفا نيم ساعت زودتر از حرکت در مکان حضور يابيد.

با تشکر

آژانس(نام آژانس)"

اطلاعات گردشگري در پيامک:

پنل پيامک براي آژانس مسافرتي اين مزيت را دارد که در سفرهاي مشتريان، از شما يک همسفر و ليدر ميسازد، با دادن اطلاعاتي در رابطه با مکان هاي ديدني و تاريخچه مقصد مخاطب خود، ميتوانيد احساس خوبي به مشتريان منتقل کنيد، البته که بايد مراقب باشيد در اين زمينه زياده روي نکنيد چون نتيجه عکس دارد. همچنين در روز آخر اقامت مسافران نيز مي توانيد زمان پرواز برگشت و تحويل هتل و هرگونه تغيير در زمان حرکت را به آنها يادآوري کنيد.

"(نام مشتري) عزيزهواي کوير مصر در پاييز به نحوي است که حتي پوشيدن يک تيشرت براي شما کافي هست البته براي روز و در شب حتما به يک ژاکت نياز پيدا خواهيد کرد، معمولا بيشتر تورهاي گردشگري در شب آتش روشن مي‌کنند و به شب نشيني کنار آتش مي‌پردازند که بسيار لذت‌بخش است و خاطره‌اي خوش را براي شما رقم خواهم زد که هيچوقت فراموش نخواهيد کرد.

اميدواريم خاطرات خوبي را در سفر ما با تجربه کنيد.

آژانس(نام آژانس)"

نظرسنجي از مشتريان:

بعد از اتمام سفر ميتوانيد پيامکي مبني بر رضايت و انتقاد و پيشنهاد از سفر براي مشتريان ارسال کنيد و از نظرات آنها استفاده کنيد و از آنها بخواهيد کم و کاستي ها را به اطلاع شما برسانند. هم چنين ميتوانيد در پايان سفر از آنها بخواهيد عضو باشگاه مشتريان شما شوند و از تخفيفات ويژه اي که براي اعضاي باشگاه در نظر ميگيريد بهره مند شوند.

"(نام مشتري) عزيز

از اينکه (نام آژانس) را براي سفرخود انتخاب کرديد از شما متشکريم.

در راستاي بهبود خدمات گردشگري به شدت مشتاق نظرات شما هستيم.

در صورت تمايل با کليک بر روي لينک زير نظرتان را با ما در ميان بگذاريد.

با تشکر

آژانس(نام آژانس)"

پيامک تبريک مناسبت ها و اعلام تخفيف ها:

شما مي توانيد با ارسال پيامک تبليغاتي آژانس و دفتر گردشگري خود را به مشتريان، جهت استفاده از تور ها و تخفيف هاي ويژه و بسته هاي تور ويژه براي فصول مختلف آگاه کنيد. مشتريان قديم و جديد خود را براي شرکت در اين تور ها تشويق کنيد؛ و برايشان تخفيف ويژه در نظر بگيريد.

تور 7 روزه ترکيه براي مشتريان قبلي با 20 درصد تخفيف و براي مشتريان جديد با 10 درصد تخفيف ارائه مي شود.

با تشکر

آژانس(نام آژانس)"

امروزه تمامي مشاغل بايد براي برتري در کسب و کار و نگه داشتن مشتري هاي قبلي ، از پنل اس ام اس استفاده کنند و اگر از پيامک تبليغاتي استفاده نکنند به احتمال زياد مشتريان خود را از دست ميدهند.

پنل اس ام اس مديانا با برخورداري از قابليت هاي بي شماري از قبيل

ارائه خدمات ارسال و دريافت پيام کوتاه در بستر اپليکيشن ها و وبسايت ها

ارائه SLA در زمينه سرعت و کيفيت پيامدهي

ارائه تعهد محرمانگي اطلاعات (NDA)

ارائه راهکارهاي اطلاع رساني دقيق به مشتريان

ارائه راهکارهاي اطلاع رساني دقيق به مشتريان

ارسال بيش از 6 ميليون پيامک روزانه

ارائه تعرفه ارسال رقابتي و...

مي تواند آژانس گردشگري شما را براي ارائه خدمات بهتر به مسافران خود در زمينه مسافرتي و گردشگري ياري نمايد.

براي دريافت پنل پيامک مديانا کليک کنيد.

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : پنل,پیامک,برای,آژانس,های,مسافرتی,و,گردشگری,یک,عضو,جدانشدنی!, نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 156 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 15:42

چرا بايد هداياي تبليغاتي در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

 

هر کسب و کاري براي جذب مشتريان بالقوه، نياز به اقلام تبليغاتي يا همان هداياي تبليغاتي دارد. اين يک قاعده کلي است که هر فردي که وارد دنياي کسب و کار مي شود، بايد بدان آگاه باشد تا بتواند به جايگاه و موقعيت منحصر بفردي در بازار دست يابد. استفاده از هداياي تبليغاتي ، يک شيوه بازاريابي است که هزينه بسيار پاييني براي صاحبان کسب و کار دارد و مي توان به وسيله آن مشتريان جديدي را جذب کرد. شما مي توانيد اقلام کم هزينه و موثري را که توجه مردم را به خودشان جلب مي کنند، پيدا کنيد و به وسيله آن ها کم کم و به مرور زمان، افراد جديدي را به سمت کسب و کار خود بکشانيد.

 

اهميت هداياي تبليغاتي براي کسب و کارهاي مختلف مي پردازيم.

هداياي تبليغاتي درواقع باعث مي شوند تا مردم و مراجعه کنندگان، برند شما را بهتر ببينند و شما را به واسطه اين اقلام به خوبي به ياد بياورند. فرض کنيد که يکي از اين هداياي تبليغاتي، يک فلش سفارشي باشد که نام و لوگوي برند شما و نيز اطلاعات تماس بر روي آن درج شده است. هنگامي که اين فلش را به مشتريان داده و آن ها از فلش استفاده مي کنند، دائما کسب و کار شما در ذهنشان تداعي شده و نام برند شما را به ياد خواهند داشت. هميشه سعي کنيد که بخشي از بازار را که مد نظر کسب و کارتان است و نيز هدف نهايي خود را به ياد داشته باشيد و کارهايتان را در جهت برآورده سازي آن اهداف انجام دهيد. فرض کنيم که شما يک کسب و کار مرتبط با تکنولوژي داريد. در اين صورت، اقلامي مانند موس پد و  فلش سفارشي، يا حتي در مواردي ساعت روميزي گزينه اي بسيار عالي براي کسب و کارتان خواهد بود.

شما بايد هديه تبليغاتي مفيد و زيرکانه اي به مشتريان بالقوه ارائه دهيد که هميشه از آن استفاده کنند، اما اين فکر نيز در ذهنشان تداعي نشود که شما قصد داريد که محصولات و کسب و کارتان را به زور به آن ها تحميل کنيد. صاحبان کسب و کارهاي مختلف بايد به سختي تلاش کنند تا بتوانند نام و آوازه اي براي خود دست و پا کنند؛ درست مانند تماشاي تبليغات تلويزيوني يا ديدن يک تبليغات در اتوبان در حين رانندگي.

شما چه کسب و کار کوچکي داشته باشيد و چه صاحب کسب و کار بزرگي باشيد، وقتي هديه تبليغاتي مرتبط با برند خود که اطلاعات تماستان نيز بر روي آن ها درج شده، به مردم ارائه دهيد، مي توانيد مشتريان زيادي را به سمت خود جذب کنيد. اين اقلام را در رويدادهاي ويژه يا نمايشگاه ها و کنفرانس هايي که در آن حضور داريد، به عنوان هديه به مردم بدهيد. براي اينکه بتوانيد اقلام را در اختيار مردم قرار بدهيد، فرصت ها بي شمارند و مناسبت هاي مختلفي نيز در اين زمينه وجود دارد.

 

چرا بايد هداياي تبليغاتي را در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

 

اين اقلام مانند کارت ويزيت هاي تجاري مفيد است و کارکرد مناسبي دارد. دوران کارت ويزيت هاي تجاري به سر نيامده، اما مسئله اصلي که اين روزها با آن سر و کار داريم، اين است که تعداد کارت ويزيت ها در دنياي پيرامون ما، واقعا زياد است. آيا اتفاق افتاده که اخيرا به کيف خود نگاهي بيندازيد و کارت ويزيتي در آن مشاهده نکنيد؟ آيا واقعا از همه آن ها استفاده مي کنيد؟ اين دقيقا همان دليلي است که ما براي استفاده از هداياي تبليغاتي مانند فلش هاي سفارشي ارائه مي دهيم و با اطمينان اعلام مي کنيم که اين اقلام، جايگزين هاي بسيار خوبي براي کارت ويزيت ها هستند. شما با درج نام و لوگوي کمپاني (و حتي اطلاعات تماس) بر روي اين اقلام، به جاي اينکه به خود زحمت تهيه کارت ويزيت بدهيد و تنها يک کارت ويزيت ديگر به کيف پول مردم اضافه کنيد، مي توانيد با روشي جديد و ويژه به مشتريان بالقوه جديدي دست يابيد..

 

5- لوح تقدير

 

- هداياي تبليغاتي پارچه اي و پوشاک :

هداياي تبليغاتي پارچه اي نمادي از خدمات کسب و کار شما مي‌باشند. با طراحي هداياي اختصاصي و باکيفيت، تصويري حرفه اي از برند شما در ذهن مخاطبان و مشتريان نقش مي‌بندد. 

1- تي شرت تبليغاتي :

امروزه کسب و کارهايي که مي‌خواهند شناخته بشوند ويا داراي نمايندگي هاي متعدد مي باشند و يا  داراي ساختار يکسان هويت سازماني باشند اقدام به توليد تي شرت تبليغاتي مي نمايند اين نوع تبليغات اثر بيشتري بر روي مخاطب مي‌گذارد. و هميشه برند شما را به ياد مي ماند. محل درج لوگو بر روي اين هديه‌ به نحوي است که در ديد قرار داشته باشد. 

2- کلاه تبليغاتي :

بسياري از ما در طول زندگي خود به شکل‌هاي مختلف از کلاه استفاده کرده‌ايم، بدون اينکه توجهي به نوشته‌ها و طرح‌هاي چاپ شده بر روي آنها داشته باشيم؛ اين‌ها همان کلاه تبليغاتي هستند که به يک ابزار مهم در بازاريابي تبديل شده‌اند. کلاه تبليغاتي يه کلاه معمولي ساخته شده از مواد مختلف است که امکان چاپ کردن نوشته‌هاي تبليغاتي و يک برند خاص بر روي قسمت‌هاي مختلف آنها فراهم شده است. چاپ تبليغات در قسمت پيشاني و بر سمت نقاب کلاه رواج بيشتري دارد و معمولاًشرکت‌هاي بازاريابي و تبليغاتي از اين قسمت بيشتر استفاده مي‌کنند. 

3- لباس کار:

لباس هاي کار يک وسيله ي تبليغاتي و بازاريابي پر بازده براي شرکت ها و سازمان هاي تازه تاسيس محسوب مي شود . بسته به نوع کسب و کار ، لباس ها در معرض ديد عموم قرار مي گيرند و ذهن بينندگان را به کنکاش وادار مي کند. لباس کار تبليغاتي مي توانند شروع کننده ي مسير بازاريابي شرکت شما باشند و در کنار ساير ابزارهاي تبليغاتي شما استفاده شوند.

 

 

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : چرا,باید,هدایای,تبلیغاتی,را,در,اختیار,مشتریان,بالقوه,قرار,دهیم؟, نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 164 تاريخ : پنجشنبه 1 آبان 1399 ساعت: 19:03

لینک دوستان

خبرنامه